poniedziałek, 19 listopada 2012

Rozdział 8


Rozdział za karę będzie krótki bo 2 komentarze były dodane przez jedną osobę :D <3
________________________________________________________________
-MYŚLAŁEM O TOBIE KIM ! O TOBIE ! – krzyknął a jego głos rozszedł się po klasie . Wszyscy patrzyli tylko na mnie i Jacka a ja zamarłam .
- Panie Brewer ? Może pan wytłumaczy klasie dlaczego myślał pan o pannie Crawford ? – powiedział lekko zdenerwowany pan Grey bo przerwaliśmy mu lekcję
- Ymmm … Chodzi..o… szkolny. ..pro..jekt .. TAK ! Chodzi o szkolny projekt ! Chciałbym by Kim mi pomogła ! – powiedział zadowolony z swojej wymówki Jack a ja i tak wiedziałam , że chodziło o coś więcej niż projekt !
- Dobrze .. – powiedział już mniej zaciekawiony nauczyciel – Ale takie rzeczy to na przerwie panie Brewer !
- Dobrze .. przepraszam ! – dokończył Jack i szepnął do mnie bym zapomniała o tym co powiedział !
Na następnych lekcjach było już po staremu … Prawie po staremu . Jack trochę się dziwnie zachowywał . No cóż .. kazał mi zapomnieć ! Miejmy nadzieje , że to się szybko wyjaśni !
Po lekcjach szybkim krokiem ruszyłam na autobus . Nie widziałam w nim Jacka … Może poszedł na nogach ? Po dojechaniu domu wbiegłam do pokoju i rzuciłam się na łóżko .. Nie mogłam przestać myśleć o Jacku .. O tym co dzisiaj powiedział .. Z rozmyślań wyciągnął mnie telefon . To była Grace .
- DZIEWCZYNO ! Co to była za akcja na lekcji pana Grey’a .?!
- Sama nie wiem ! Jack powiedział mi żebym zapomniała o tym co powiedział !
-  Zapomnieć o tym ?! Pogadam z Jerrym ! Może on będzie wiedział !
- Nie , dzięki ! Uszanuję słowo Jacka ! Na pewno wyjaśni się kiedyś ta sprawa !
- No dobra ! Chcesz gdzie wyjść ?
- Jestem zmęczona ! Pogadamy jutro ..
- Okej . Trzymaj się . Papa – powiedziała i się rozłączyła
Potrzebowałam trochę spokoju . Postanowiłam , że pójdę się kąpać a potem zobaczę jakiś film ….
 _______________________________________________________________

Rozdział dedykuję wszystkim czytelniczkom a zwłaszcza Claudii Howard . Piszesz świetne opowiadania i nie  możesz przestać pisać dlatego , że ktoś zakończył bloga ! <3

4 komentarze:

  1. Ha jestem pierwsza! Kochana cudnie piszesz normalnie nie mogę sie doczekać na nexta a i sorki ze nie komentowalam poprzednich rozdzialikow ale czytałam je na jednym tchu bo są fantastyczne ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 ! Postaram się dodać jutro następny rozdział !

      Usuń
    2. Te EE EE!!! JA ZAWSZE JESTEM PIERWSZA!!! UGH!!!! BE KASIA! BE!!! -,-

      Usuń
  2. Och genialny rozdział! <333 Ale, że ja piszę świetnie..? NIE! :D :** To ty piszesz świetnie! <3

    OdpowiedzUsuń