sobota, 10 listopada 2012

Rozdział 5


Już miałam wychodzić kiedy ktoś mnie zawołał …
- KIM ! Weź ze sobą siostrę – Zawołała mama i w tej chwili do przedpokoju wbiegł mały duszek .
Moja siostra ma na imię Rose i ma 6 lat . Jak na swój wiek jest bardzo mądra ale czasami wkurzająca . Bardzo ją kocham i nie pozwolę jej skrzywdzić .
- Dobrze Mamo ! – Powiedziałam biorąc Rose za rękę .
- Gdzie idziemy Kim ? – powiedziała mała z uśmieszkiem .
- Idziemy po Jacka a potem na cukierki ! – powiedziałam a Rose jeszcze bardziej się uśmiechnęła .
Rose bardzo lubi Jacka .Chcę być taka jak on . Nawet czasami z nią trenujemy karate . Gdy doszliśmy pod dom Jacka , podniosłam siostrzyczkę na rękach a ona wcisnęła dzwonek . Otworzyła mama Jacka .
Witaj Kim – powiedziała – Hej aniołku – dodała zwracając się do Rose
Nie jestem aniołkiem tylko duszkiem – odpowiedziała Rose
- Och , przepraszam , no więc witaj duszku . – powiedziała z uśmiechem
- Cukierek albo psikus – powiedziała Rose wyciągając swoją torbę na cukierki .
Mama Jacka od razu wyciągnęła miskę z cukierkami i poczęstowała Rose i mnie . Po chwili wybiegł Jack przebrany za Zombie .
- Hej Kim – zaczął – O hej Rose. Śliczny strój !
- Dziękuje – powiedziała siostrzyczka .
Zaczęliśmy zbieranie cukierków . Gdy Rose już była zmęczona Jack wziął ją na barana . Był kochany . O 21 Jack odprowadził nas pod dom .
- Dobranoc Rose – powiedział Jack i pocałował ją w czoło a mała wbiegła do domu .
- Dobranoc Kim – już chciał mnie pocałować w usta ale przerwała nam Rose .
-  Kim ! Chodź już – zawołała .
- Dobranoc Jack – powiedziałam i pocałowałam go szybko w policzek . W domu Rose wysypała wszystkie cukierki na stół . Było ich naprawdę dużo . Dała mi trochę swojej zdobyczy i poszła spać . Poszłam do łazienki  i wzięłam prysznic zmywając z siebie cały makijaż . Przebrałam się w pidżamę i poszłam do łóżka . Wzięłam ze sobą laptopa i zaczęłam sprawdzać facebooka i inne strony internetowe . Gdy już nie miałam co robić pomyślałam , że zrobię listę na święta z prezentami i przygotowaniami . Napisanie całej listy zajęło mi 30 minut a wyglądała ona tak :
Lista prezentów i przygotowań do świąt Kim Crawford :
Prezenty :
·         Mama – płytę jej ulubionej piosenkarki
·          Tata – książkę o jego nowym hobby
·         Rose – Lalkę o której marzyła
·         Grace –kosmetyki i składankę jej ulubionych piosenek
·         Jack - ? ( Nie mam pojęcia co mu kupić ale to musi być coś wyjątkowego ! )
Co przygotować , kupić :
·         Choinka
·         Ozdoby do pokoju
·         prezenty
Co zrobić :
·         Udekorować pokój na święta
·         Zrobić pyszne świąteczne ciasteczka
·         Powiedzieć coś Jackowi …
______________________________________________________________________
No i jest rozdział 5 . Mam dla was wiadomość ( nie za fajną ) Do następnej soboty nie będzie rozdziału ! :( Niestety mam próbne egzaminy i muszę się uczyć ;/ I jeszcze chciałam wam dać zdjęcia bohaterów ! A więc :                                                                   Kim Crawford 

Jack Brewer


Rose Crawford

Angie Crawford ( mama Kim )

John Crawford 

Jenny Brewer ( mama Jacka )




4 komentarze:

  1. Aw, aw , aw , aw!!!!!! Genialny laska! <3 Kocham Cię wiesz.?! I znów się nie pocałowali!? AAAAAAAAAAAA! -,- Wredni ludzie im przerywają! :O -,- Aa! ^^ czekam niecierpliwie na następny rozdział! <3 Rozumiem przygotowania! <3 Powodzenia! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuje <3 No niestety ale wkrótce , może się pocałują ! <3

      Usuń
  2. Cudownie piszesz <33
    Mam ogromniasty talent kochana ;**
    Szybciutko pisz następny rozdzialik ,bo już nie moge sie doczekać :3

    OdpowiedzUsuń