piątek, 9 listopada 2012

Rozdział 4



… Odpisałam mu , że przyjdę o wyznaczonej godzinie . O  19:20 wyruszyłam z domu do dojo . Jack już na mnie czekał .
- Hej Kim ! – powiedział z szerokim uśmiechem .
- Hej Jack , co nowego ? – powiedziałam odwzajemniając jego uśmiech .
- Kim ! Trochę głupio się czułem zapraszając cię na bal zimowy przez FB .. więc – w tym momencie wyjął zza pleców czerwoną różę – Kim Crawford , pójdziesz ze mną na bal zimowy ?
W tym momencie rzuciłam się na niego , przytuliłam i oczywiście jeszcze raz się zgodziłam !!!
Jack odwzajemnił mój uścisk i tak staliśmy do siebie przytuleni jeszcze parę minut , już mieliśmy się pocałować  ale przerwał nam telefon Jacka . To była jego mama. Kazała mu wracać do domu . Ach te mamy , zawsze przerwą w najlepszym momencie ! Wróciłam spokojnie do domu zachwycając przepiękną różą od Jacka . Gdy weszłam do swojego pokoju , wzięłam wazon i wstawiłam do niego  kwiatka <3 . Weszłam na facebooka i zobaczyłam , że Jack opublikował wpis : „ Ech te mamy , zawsze wiedzą kiedy przeszkodzić – z Kim Crawford” Haha . Napisałam komentarz : „ Ale róża od ciebie piękna <3” Zamknęłam laptopa , przebrałam się w pidżamkę i poszłam spać . Śnił mi się Jack <3 . Przez cały sen próbowaliśmy się pocałować ale co chwile nasze mamy nam przeszkadzały . Pod koniec wreszcie je zgubiliśmy i gdy nasze twarze dzieliły milimetry , zadzwonił budzik . Wrrr…. Czemu co chwilę coś nam przeszkadza ! Wstałam i dzień minął dość szybko. Tak mijały także kolejne i zanim się spostrzegłam była już końcówka października . Od tamtego spotkania na którym się o mało nie pocałowaliśmy  minęło sporo czasu a między nami nie zaiskrzyło nic więcej L . Po południu Szykowałam się na Halloween . W tym roku zostanę … < werble proszę xd > … ZOMBIE !! ( Tak samo jak Jack ^^). Mieliśmy się spotkać koło dojo o 18 : 00 . Zaczęłam się malować i już miałam wychodzić kiedy …
__________________________________________________________________
I znowu nuda ;/ Chyba nie mam do tego talentu :(

4 komentarze:

  1. AHhahah no tak jak mówiłam . ;D Rozwalił mnie post Jacka na fb :D A potem ten sen hahahahha czekam na następny! <3
    Jak ty nie masz talentu to ja już jestem dno -,- Weź dziewczyno ! <3 Genialnie piszesz!!!!!<33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha <3 Dzięki za miłe słówka . A ty masz WIELKI TALENT <3 Więc raczej ja przy tobie jestem dnem xdd :D <3

      Usuń
    2. No chyba nie ;O <3 Jak ja Wielki Talent to Ty już kolejny cud świata laska! <33 Wymiatasz! <3 ;*

      Usuń