czwartek, 8 listopada 2012

Rozdział 3


Po przeczytaniu wiadomości od Jacka zamarłam . Wiadomość brzmiała tak : Hej Kim J Mam do ciebie jedno pytanie … Miałem cię o to zapytać przed domem ale ktoś nam przerwał ^^ .  A więc … Kim Crawford .. czy pójdziesz ze mną na bal zimowy ? J . W tym momencie na pewno byłam najszczęśliwszą dziewczyną na świecie !!! Po tym jak już się opanowałam ( a trwało to dość długo ! ) odpisałam mu , że chętnie pójdę z nim na BAL ZIMOWY ! :D . Po tak dużym napływie emocji nie mogłam zasnąć . Obudziłam się o 11:00 ale na szczęście była sobota i nie miałam o co się martwić . Chyba , że o to co będę dziś robić . Zadzwoniłam do Grace i opowiedziałam jej co się wczoraj wydarzyło kiedy ona smacznie spała . Obydwie zaczęłyśmy piszczeć ale szybko się uspokoiłyśmy i umówiłyśmy się na  16 do Phila . A więc mam trochę wolnego czasu . Postanowiłam wziąć długą kąpiel i posprzątać trochę w moim pokoju . Czas minął bardzo szybko a ja byłam już gotowa do wyjścia . Przez to , że był to początek września i było w miarę ciepło , ubrałam krótkie jeansowe spodenki , luźną bokserkę z flagą i czerwone trampki . Gdy doszłam pod Phila , Grace zniecierpliwiona już czekała  .
- No nareszcie ! – powiedziała na powitanie .
- Sorki , straciłam poczucie czasu – odpowiedziałam z niewinnym uśmieszkiem
- Oh no dobra , chodź !
Weszłyśmy do knajpki i rozsiadłyśmy się wygodnie na czerwonych kanapach . Tak się zagadałyśmy , że zanim się spostrzegłyśmy była 18 O.O . Pożegnałam się i wróciłam do siebie. Weszłam na facebooka i zobaczyłam , że Jack odpisał . Prosił żebyśmy się spotkali o 19 30 koło dojo . Odpisałam mu , że będę a miejscu o wyznaczonej godzinie …
__________________________________________________________________
Sorki , że taki nudny i krótki ale dziś nie miałam weny + co chwilę coś rozpraszało moją uwagę xdd :D Postaram się żeby następny był lepszy :)

4 komentarze:

  1. Aaaaaaaaaaaaa! Genialny! Ale ...Czpunek! ;O Zaprosić ją przez fb... :O Ach! hahahah :D Nie no żarcik :D Nic nie szkodzi, ze krótki, ważne, że jest nie . ? : > <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż , chciał ją zaprosić wcześniej ale im matka przeszkodziła ;D

      Usuń
  2. nie jest nudny !
    wręcz przeciwnie bardzo fajny i miło się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń