niedziela, 9 grudnia 2012

Rozdział 12


- Dlaczego ? Czemu coś przede mną ukrywasz ?
- Kim ja…
-DRYYŃ ! – Po okolicy rozległ się dzwonek mojego telefonu .
- Poczekaj chwilę  - Powiedziałam szybko do Jacka – Halo ?
- KIM CRAWFORD  ?! Miałaś iść tylko odprowadzić kawałek Grace, a nie ma cię już ponad pół godziny ! Już do domu !
Odłożyłam telefon i popatrzyłam na Jacka . Wyglądał na zrezygnowanego . Bardzo chciałam wiedzieć co chciał mi powiedzieć . Ale teraz to nie jest odpowiednia chwila … Powiedziałam mu to a on mimo ukrytego żalu zrozumiał i powiedział z fałszywym uśmieszkiem żebym się pośpieszyła bo będę miała jeszcze większe kłopoty . Pożegnałam go szybko i pobiegłam do domu . W drzwiach czekała na mnie zdenerwowana mama.
- Kim ! Gdzie ty byłaś ?!
- Odprowadziłam Grace i tak się złożyło , że spotkałam Jacka …
- Coś często was razem widuję .. Czy wy się spotykacie ?
- NIE ! – Krzyknęłam do mamy lekko się czerwieniąc – Jack to tylko przyjaciel !
- No dobrze … Obiad masz w mikrofalówce , ponieważ już wystygł ..
- Okej.
Ruszyłam do kuchni i pośpiesznie zjadłam obiad . Po włożeniu talerza do zmywarki pobiegłam do pokoju . Postanowiłam poprzeglądać co nowego w Internecie . Na jednej ze stron znalazłam listę rzeczy by święta były piękniejsze niż kiedykolwiek . Miała dość fajne zadania . Wydrukowałam ją i powiesiłam na tablicy korkowej która wisiała nad biurkiem . No to zaczynamy wypełniać ! …

24 LISTOPADA – Dzień pisania listu do mikołaja
Wyjęłam kartkę i długopis . Zaczęłam pisać wszystkie rzeczy , które chciałabym dostać w tym roku na święta … Zajęło mi to około 20 minut . Napisałam do Grace żeby napisała mi swoją listę i się wymienimy .

25 LISTOPADA – Dzień Gry Last Christmas
Wracałam ze szkoły i weszłam na stronę by sprawdzić szczegóły dzisiejszego zadania . Gra polegała na tym by wypisać wszystkie rzeczy , które denerwują nas w święta , a gdy usłyszymy piosenkę Last Christmas lub spotka nas jedna z wcześniej wypisanych rzeczy wypełnić jedno z trzech zadań . 1. Kliknąć na brzuszek pajacyka . 2. Odłożyć 2 złote na szczytny cel . 3. Powiedzieć komuś szczery komplement w 15 minut . Całkiem łatwe . Następnego dnia większość klasy usłyszało ode mnie szczere komplementy , ponieważ Grace co chwilę śpiewała w kółko tą piosenkę .

26 LISTOPADA – Dzień Pomysłów Na Prezenty
To zadanie wypełniłam już wcześniej ale dzisiaj wypełniłam lukę przy Jacku …

27 LISTOPADA – Dzień Radykalnej Zmiany Wyglądu
To zadanie było dla mnie wyzwaniem .. Nie odważyłam się zrobić niczego z włosami ale kupiłam nowe buty.

28 LISTOPADA – Dzień Świątecznego Zdjęcia
Zdjęcia wyszły super . Na Facebooku bardzo się spodobały.

29 LISTOPADA – Dzień Grzania Nóg W Gorącej Wodzie I Popijania Ciepłego Kakao Z Piankami
O tak ! To zadanie wypełniłam na 6+.

30 LISTOPADA – Dzień Zainteresowania Tradycją
Dowiedziałam się dzisiaj bardzo dużo na temat Świąt Bożego Narodzenia i na pewno wykorzystam tą wiedzę..

01 GRUDNIA – Dzień Spełnienia Czyjegoś Marzenia
Coś tak czuję , że ten dzień będzie inny niż wszystkie … 
________________________________________________________________
Przepraszam , że tak długo nie dodawałam ale nie miałam czasu ;( Za niedługo pojawi się nowy :)

2 komentarze:

  1. BOŻE! MATKO! Dlaczego?! Masz?! Taki?! Talent!? PYTAM!!! Zbieram kase na caritas! Chętnię zbiorę trochę twojego talentu i oddam potrzebującym ( MI! ) !<33 Lovam Cię!<3 Czekam na next kochana!<333 LOVE YOU!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. O LOL. Dopiero znalazłam twojego bloga i przeczytałam tylko ten rozdział, a już wiem że zayebiście piszesz. Jesteś kreatywna i masz super pomysły. Świetny blog i będę go czytać ♥ .
    Ps: Zapraszam na moje cztery blogi :D .
    Pozdro, Kinia.

    OdpowiedzUsuń