wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt! :)

Umm... Dzień Dobry? Haha, jestem ciekawa czy ktoś tu jeszcze zagląda. Tak więc, moi drodzy. Chciałabym wam życzyć Wesołych Świąt. Teraz tak siedząc z laptopem przy choince przypomniałam sobie o tym moim malutkim blogu. Dużo radości, miłości, zdrowia. Spełnienia marzeń! Prezenty na pewno już rozpakowane, ale udanych prezentów pod choinką! Zastanawiałam się czy wrócić do blogowania, ale raczej nie z Kickiem tylko własnymi wymyślonymi bohaterami. Byłoby ciężko ze względu na czas, ponieważ jestem aktualnie w liceum, ale zbliżają się święta, a wena ostatnio dopisuje, więc czemu nie? :) Możecie mi dać znać w komentarzach czy w ogóle chcielibyście coś takiego, jeśli ktokolwiek tu zajrzy, haha ;D
Poza tym dosyć niedawno napisałam pewne krótkie opowiadanie (tak jakby od połowy, ale zawsze coś), więc też możecie napisać czy chcecie je przeczytać.
Pozdrawiam dawna A.Howard! :3

2 komentarze:

  1. WRÓÓĆ <33333
    CZEKAMY ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę cię wróć..
    Ja zaglądałam prawie codziennie w nadziei, że wreszcie wrócisz :D

    OdpowiedzUsuń